چهارشنبه 26 خرداد 1395  11:37 ب.ظ    ویرایش: - -

سریال برادر ماه رمضان مهمان خانه های مردم ایران است و از شبکه ۲ سیما پخش می شود.

در برخی از قسمت های این سریال صحبت از تولید ایرانی می شود.صحبت از برنج ایران می شود.البته گاهی شعاری، ولی در هر صورت لا به لای اتفاقات داستان تاکید می شود پس حمایت از تولید داخل چه می شود.تا اینجای قصه که شعار امسال وارد ادبیات سریال شده است قابل تقدیر هم هست.اما طنز داستان آنجاست که در یک قسمت به طرز کاملا مستقیم تبلیغ برنج وارداتی محسن وارد قصه می شود.البته با این توجیه که برنج محسن بهداشتی و مجوز دار است.بی پولی صدا وسیما از یک طرف و نبود آگهی های تجاری برای رسانه ملی به دلیل وضع نامناسب بنگاهای اقتصادی کار دانشگاه عمومی را به جایی کشانده که کم کم مدیران این شرکت ها و بنگاهها نیز وسط سریال تجلیل شوند!

پیشنهاد می کنم ماهیانه ۱۰۰۰ تومان هر ایرانی به رسانه ملی از محل یارانه ها کمک کمک کنند تا این رسانه دست های خالیش را به سمت بنگاه های سودجو دراز نکند.

همین طوری پیش برود به زودی اخلاق و فرهنگ عمومی را نیز برخی بنگاههای تجاری مصرف گرا مدیریت خواهند کرد.

برای سلامت نسل آینده ۱۰۰۰ تومان چیزی نیست. و می شود حتی این پول را از طرف مردم سفارش داد تا رسانه ملی سریال های مانند مختار بسازد.



   


نظرات()  
چهارشنبه 26 خرداد 1395  11:35 ب.ظ    ویرایش: - -

بسیاری از روستاهای ایران قابلیت تبدیل شدن به قطب های گردشگری را دارند.گردشگری روستایی پدیده ی جدیدی است که برخی از کشورها به عنوان یک سیاست راهبردی در پیش گرفته اند.در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد جمعیت ایران شهرنشین شده اند.بازگشت گردشگران به زندگی های ساده روستایی تا چندسال آینده در ایران نیز رواج پیدا خواهد کرد همان گونه که از سال ۱۹۴۵ در انگلستان بسیاری از روستاها مقصد گردشگران شده است‌.احتمالا چند سال آینده ، دیدن دوشیدن بزها و میش ها و چگونگی تبدیل آن به شیر ، ماست ، کره و پنیر سنتی یکی از جذاب ترین پدیده های گردشگری خواهد بود.

   


نظرات()  

وبلاگ مهدی ابراهیمی